رشد عملکرد سازمان ملی زمین و مسکن در ارزیابی ملی خدمات الکترونیکی کشور

رشد عملکرد سازمان ملی زمین و مسکن در ارزیابی ملی خدمات الکترونیکی کشور

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، مهدی منصوری، مدیرکل مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان ملی زمین و مسکن، از رشد چشمگیر این سازمان در ارزیابی ملی خدمات دولت الکترونیکی خبر داد و گفت: بر اساس گزارش نهایی دوره یازدهم پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی کشور که توسط سازمان اداری و استخدامی منتشر شده است، سازمان ملی زمین و مسکن توانسته با جهشی قابل توجه، در میان ۱۰ دستگاه برتر کشور از نظر بیشترین میزان رشد عملکرد نسبت به دوره قبل قرار گیرد. منصوری این موفقیت را حاصل مجموعه‌ای از اقدامات فنی و راهبردی دانست و افزود: در ۶ ماه گذشته، سازمان ملی زمین و مسکن اقداماتی تحولی در حوزه دولت الکترونیک و هوشمندسازی به انجام رساند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به راه‌اندازی سامانه سیام (سامانه یکپارچه املاک و مسکن)، پاسخ‌دهی ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات