به گزارش شهریار ، نقی جعفری با بیان اینکه آموزش مستمر کارکنان، محور اصلی ارتقای کیفیت خدمات شهرداری است، گفت: برای تحقق اهداف سازمانی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، نیازمند برنامههای آموزشی هدفمند، آیندهنگر و همهجانبه هستیم و خوشبختانه این مسیر طی سالهای گذشته در شهرداری تبریز با جدیت دنبال شده و همچنان با قوت ادامه دارد.
وی افزود: در فروردینماه امسال، ۲۷ دوره آموزشی با مجموع ۲۳۲ ساعت برگزار شد که از این تعداد، ۲۴ دوره به صورت حضوری و ۳ دوره به صورت غیرحضوری ارائه گردید. این آمار بیانگر تمرکز ویژه مدیریت شهری بر توانمندسازی نیروی انسانی و ارتقاء تخصصهای حرفهای کارکنان است.
جعفری در پایان اظهار امیدواری کرد: با ادامه برگزاری منظم و هدفمند دورههای آموزشی در سال جاری، بتوانیم ضمن ارتقای علمی و عملی همکاران، گامهای موثری در جهت تحقق تحولات مثبت در بدنه شهرداری تبریز برداریم.
نظرات