فرایند راه اندازی سیستم جامع شهرسازی کلید خورد

فرایند راه اندازی سیستم جامع شهرسازی کلید خورد

به گزارش شهریار ، محمد عزتی با اعلام این خبر اظهار کرد: بخش نقشه سیستم جامع شهرسازی در مناطق راه اندازی شده و از این پس ارائه خدمات در بستر GIS انجام خواهد شد.
وی افزود: بعد از پالایش نقشه‌ها، بیش از ۲۰۰ لایه دادها و بالغ بر ۱۰۰ لایه عملیاتی از سیستم سرا ۸ به بستر سرا ۱۰ انتقال یافته است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: سیستم قبلی با توجه به تکنولوژی آن سرعت مناسبی نداشته و پاسخگوی نیاز های به روز نبود و رصد اقدامات و تغییرات نیز پیچیدگی‌های خاص خود را داشت؛ ولی در سیستم جامع شهرسازی، برای بخش نقشه نیز چرخه و گردشکار جداگانه تعریف شده و هر نوع تغییرات و اقدامات به صورت فرایندی و قابل رصد است و امکان خطاهای سیستمی گذشته از بین خواهد رفت.
عزتی ضمن تاکید بر اینکه «سیستم جامع شهرسازی» درحال راه‌اندازی است، اظهار امیدواری کرد با توجه‌ به انجام اقدامات زیرساختی در موضوعات مختلف، انشالله در آینده نزدیک با راه اندازی پاسخ استعلام به صورت غیرحضوری، شهروندان به صورت اینترنتی ثبت درخواست کرده و به صورت آنلاین در فرایند صدور مجوز دخیل خواهند بود و میتوانند به اقدامات همکاران نیز نظارت داشته باشند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات