پاسخگویی به چهار هزارو ۳۳۵ پیام شهروندان منطقه ۶ تبریز در سامانه ۱۳۷

پاسخگویی به چهار هزارو ۳۳۵ پیام شهروندان منطقه ۶ تبریز در سامانه ۱۳۷

به گزارش شهریار ، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران شهرداری راه‌اندازی شده است.

وی افزود: به منظور رفع سریع‌تر معضلات و مشکلات موجود، پیام‌های دریافتی از مرکز طبق اولویت‌بندی صورت گرفته در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری، فنی شهرسازی، کنترل و نظارت، زیباسازی، نظافت و حفظ بهداشت محیط شهری و ارتقای سلامت و پاکیزگی سطح شهر و رفاه حال شهروندان به واحد مربوطه ارجاع تا درکمترین زمان ممکن، پاسخگویی صورت گیرد.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اظهار کرد: در سال جاری چهار هزار و ۳۳۵ پیام از سوی شهروندان منطقه ۶ تبریز به این سامانه ارسال شده است که عوامل شهرداری منطقه در ظرف کمتر از ۴۸ ساعت به این پیام ها پاسخ دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از دریافت هر پیام، کارشناسان این منطقه به صورت مستقیم پیگیر مطالبات مردم می‌شوند و با حضور در محل اقدام به رفع مشکل می‌کنند.

جان‌فشان نوبری همچنین ادامه داد: پس از رفع مشکلات موجود، همکاران نواحی باید بازدید میدانی داشته تا مشاهده شود مطالبه شهروندان به درستی انجام شده باشد. ضمن اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان است.

وی در پایان عنوان کرد: هدف همکاران ما فقط رفاه حال شهروندان و رضایت آن ها بوده تا بتوانیم به خوبی معضلات سطح محدوده خدماتی منطقه را به حداقل برسانیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات