آئین روز «هوای پاک» در مدرسه فرزانگان برگزار شد

آئین روز «هوای پاک» در مدرسه فرزانگان برگزار شد

به گزارش شهریار ، این برنامه، ضمن اجرای برنامه های شاد، موسیقی، مسابقات ورزشی و هوش، بر اهمیت توجه بیشتر خانواده ها به موضوعات زیست محیطی و مشارکت شهروندان در اداره شهر مورد تاکید قرار گرفت.
خوش نیت، سرپرست امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه دو در این برنامه در جمع دانش آموزان، با اشاره به اینکه سالانه حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر از مردم کشورمان به دلیل آلودگی هوا دچار مرگ زودرس می شوند بر لزوم فرهنگ سازی برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به جای خودروهای شخصی تاکید کرد.

خوش نیت همچنین لزوم هماهنگی بیشتر بین بخش های مختلف تولیدی و نهادهای تصمیم گیری برای کاهش آلاینده های زیست محیطی را یادآور شد و گفت: نه تنها آلودگی هوا بر روی سلامتی انسان ها تبعات منفی می گذارد بلکه تاثیر منفی این آلاینده ها بر روی گیاهان، جانوران و حتی آثار تاریخی نیز به اثبات رسیده است. بنابراین باید همه دست در دست هم برای تضمین زندگی سالم آیندگان و به ویژه کودکان و نوجوانان تلاش نمایند.

در ادامه این برنامه، حکم « شهردار مدرسه» که به امضای موسی علیپور زنوزی ، شهردار منطقه دو تبریز رسیده به یکی از دانش آموزان این مدرسه اعطا شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات