برگزاري رويداد ارزيابي صلاحيت حرفه اي پيمانكاري ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از مدیر روابط عمومی توزیع نیروی برق فارس، حاکی است: در این رویداد کارکنان پیمانکار شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به مدت سه روز در حوزه های دانشی، عملیاتی، تخصصی، پزشکی و روانشناختی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
محمدرسول تحفه یادآور شد: این رویداد با همکاری شرکت توانیر، انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای توزیع نیروی برق، دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات  توزیع نیروی برق استان فارس نیز در این خصوص، سنجش صلاحیت حرفه ای پیمانکاران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس را گامی مهم در جهت سنجش و ارزیابی دقیق شایستگی های دانشی، مهارتی، ویژگی های شخصیتی و ویژگی های جسمانی آنان دانست و گفت: این ارزیابیها در شغل های تخصصی شامل فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه به تعداد ١٠٣ نفر، فن ورز احداث و بهینه سازی شبکه و پست به تعداد ٤٤ نفر، فن ورز نصب و اصلاح، تست، قطع و وصل لوازم اندازه گیری برای ٣٨ نفر و فن ورز خط گرم به تعداد ١٨ نفر و در مجموع ٢٠٣ نفر انجام می شود.
وحید قاضی پور، بهره گیری از نیروی انسانی دارای صلاحیت در شرکتهای پیمانکار و حصول اطمینان از کیفیت نیروی انسانی به کار گرفته شده در مشاغل فنی و تخصصی را امری ضروری در جهت خدمت رسانی با کیفیت و بدون وقفه و تامین برق مطمئن و پایدار دانست و تاکید کرد: نیروی انسانی متخصص و متعهد به عنوان ارزشمندترین سرمایه و عامل اصلی خدمت رسانی پایدار و مطلوب در صنعت برق محسوب می شود که برای ایفای صحیح وظایف خود نیازمند به روزرسانی و ارتقای مستمر دانش و مهارت است.
وی تصریح کرد: بی تردید برگزاری چنین رویدادهایی و ارزیابی دقیق و ماهرانه مهارتها می تواند در رشد و تعالی و پیشرفت این شرکت جهت خدمت رسانی شایسته به مردم و ارائه خدمات مطلوب تر نقش مهمی داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات