توافق برای تخریب و جابجایی پست برق جاده تهران/ مسیرگشایی باند کندرو سرعت می گیرد

توافق برای تخریب و جابجایی پست برق جاده تهران/ مسیرگشایی باند کندرو سرعت می گیرد

به گزارش شهریار ، در جلسه مشترک مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق تبریز و شهردار منطقه ۵ بر سر جابجایی و تخریب پست برق واقع در مسیرگشایی باند کندرو جنوبی جاده تهران توافق شد.

بر اساس این توافق شهرداری منطقه ۵ متعهد شد یک قطعه زمین برای احداث پست هوایی جایگزین در اختیار شرکت توزیع نیروی برق تبریز قرار داده و ترانس برق سریعا برچیده شود.

شرکت برق نیز متعهد شد در عرض ۲۰ روز نسبت به احداث پست هوایی جدید اقدام و ترانس یاد شده را برای تملک و تخریب در اختیار شهرداری منطقه ۵ قرار دهد.

علی اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۵ در این جلسه با اشاره به اهمیت مسیرگشایی باند کندرو جنوبی جاده تهران گفت: ترافیک لاین رفت جاده تهران بسیار زیاد بوده و لازم است برای کاهش بار ترافیکی در اسرع وقت مسیرگشایی این باند به اتمام برسد.

وی با اشاره به عزم شهرداری برای اتمام مسیرگشایی تا پایان امسال تاکید کرد: آن دسته از مالکانی که نسبت به توافق با شهرداری اقدام نمی کنند از طریق ماده ۸ نسبت به تملک و تخریب اقدام می شود.

پورخردمند توافق برای برچیدن ترانس قدیمی این باند را گامی بزرگ برای اجرای این مسیرگشایی خواند و گفت: به طور حتم این توافق در تداوم مسیرگشایی باند کندرو جنوبی جاده تهران تاثیر مثبتی خواهد داشت.

جعفر فرشباف حامد، معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز در این جلسه اعلام کرد: در صورت تحویل فضای لازم از سوی شهرداری، عملیات احداث پست هوایی در اسرع وقت آغاز می شود.

در این جلسه مقرر شد محل پست هوایی و کابل مورد نیاز در چند روز آینده به شرکت توزیع برق تحویل و در عرض ۲۰ روز نسبت به برچیدن پست فعلی اقدام شود.

گفتنی است ۹۵ درصد مسیرگشایی باند کندرو جاده تهران به طول چهار کیلومتر به اتمام رسیده و قرار است تا فرا رسیدن نوروز، این پروژه مورد بهره بردرای قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات