دبير كميته علمي سيرد منطقه اي خبر داد: رشد 30 درصدي ...

علی سعیدی دبیر کمیته علمی سیرد منطقه ای در گفت و گو با پایگاه خبری توانیر اظهارداشت: کنفرانس بین المللی سیرد صرفا یک کنفرانس آکادمیک نبوده و پژوهشهای کاربردی و مساله محور که به حل مسائل صنعت توزیع برق می انجامد، می توانند در این رویداد علمی شرکت کنند.
وی با اشاره به برپایی کنفرانس سیرد طی دو دهه گذشته در کشور، از کسب رتبه نخست کشورمان در این رویداد علمی طی سالهای گذشته خبر داد که سرانجام در سال ١٣٩٥ جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو پیوسته کنفرانس بین المللی سیرد پذیرفته شد و صنعت توزیع برق کشور نقش به سزایی در کسب این افتخار ایفا کرده است.
دبیر کمیته علمی سیرد منطقه ای تعداد مقالات ارسالی به دبیرخانه یازدهمین کنفرانس سیرد ایران را ٥٧٦ مقاله ذکر کرد که نسبت به کنفرانس دهم ٣٠ درصد رشد داشته و از این تعداد ٤٢٥ مقاله از شرکتهای توزیع برق ارسال شده است.
سعیدی تصریح کرد: از مجموع ١٢٢ مقاله پذیرفته شده ١٠٧ مقاله به شرکتهای توزیع برق اختصاص دارد و شرکتهای توزیع برق فارس با ٢٩ مقاله ،شهرستان اصفهان با ١٠ مقاله و شرکتهای توزیع برق تهران بزرگ و شهرستان مشهد مشترکا هریک با ٨ مقاله به ترتیب رتبه های اول تا سوم بیشترین مقالات پذیرفته شده را کسب کردند و ١٢ مقاله نیز از دانشگاهها و ٣ مقاله از سایر بخشها پذیرفته شده است.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات