با حكم وزير نيرو؛ مصطفي رجبي مشهدي مديرعامل و رييس ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، علی اکبر محرابیان طی حکمی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های آرش کردی در مدتن تصدی مدیرعاملی شرکت توانیر، مصطفی رجبی مشهدی را به عنوان عضو اصلی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توانیر منصوب کرد.

متن حکم وزیر نیرو به شرح ذیل است:
«با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی و با استناد به مفاد مواد (١٤) و (٢٣) اساسنامه شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع برق ایران و صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مورخ ١٤٠٢.١٠.١٧ آن شرکت و تصمیم جلسه مورخ ١٤٠٢.١٠.١٨ هیات مدیره، به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان عضو اصلی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران منصوب می شوید.
انتظار می رود با همکاری هیئت مدیره شرکت و با هماهنگی معاونین و مدیران حوزه ستادی و همچنین مدیران ذیربط در استان ها در چارچوب وظایف مقرر در اساسنامه شرکت، با رعایت اصول ««عدالت محوری»، «روحیه انقلابی و جهادی»، «مردم داری» و «فساد ستیزی» در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار «دولت مردمی و ایران قوی» اهتمام ویژه به عمل آورید.
امید است با اتکال به خداوند منان و با استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و سرلوحه قراردادن فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر خدمت رسانی به مردم شریف ایران، قرین توفیق حضرت حق تعالی گردید.»
گفتنی است مصطفی رجبی مشهدی تا پیش از این به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و سخنگوی صنعت برق فعالیت می کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات