طرح اصلاح ارتباطات خطوط ورودي به پست 230 كيلوولت ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای فارس و بوشهر، محمدرضا شجاعی پور مدیر امور انتقال نیروی بوشهر با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه افزود: با اجرای این طرح مناطق برازجان، گناوه، دشتستان، کازرون و چنارشاهیجان در استانهای فارس و بوشهر از مزایای اجرای آن بهره مند شدند.
وی، اعتبار این طرح را ١٢ میلیارد و ٨٠ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مدت زمان اجرای این طرح ٨ روز فشرده کاری بود. با برقراری ارتباط مستقیم نیروگاه گناوه با پست دشتستان جهت بهبود وضعیت پستهای انتهایی مراکز مصرف برازجان و گناوه و برقراری ارتباط خط ٨٠٥ نیروگاه کازرون به پست ٢٣٠ کیلوولت برازجان و برقراری ارتباط خط ٨٢٢ چنارشاهیجان به نیروگاه کازرون و راه اندازی حفاظت باسبار ٨٢ در پست ٢٣٠ برازجان برخی از اهداف طرح محقق شد.
مدیر امور انتقال نیروی بوشهر خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف اجرای طرح اصلاح ارتباطات خطوط ورودی به پست ٢٣٠ کیلوولت برازجان، رفع پرباری خطوط انتقال نیروگاهی و اصلاح گردش توان، راه اندازی حفاظت باسبار ٨٢ در پست ٢٣٠ کیلوولت برازجان بوده است که محقق شد.
وی ادامه داد: با تلاش چند ماهه همکاران بهینه سازی و آماده شدن مقدمات کار طرح، واریانت خطوط نیروگاه کازرون، برازجان، گناوه، دشتستان، در ١٤ مرحله و ٨ روز کاری فشرده، این طرح در مدار بهره برداری قرار گرفت.
شجاعی پور اضافه کرد: با اجرای این طرح علاوه بر تغییرات عمده در امکان بارگیری مناسب از خطوط انتقالی نیروگاهها، حفاظت باسبار ٢٣٠ کیلوولت برازجان نیز تکمیل و در مدار قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات