سه شنبه هاي دانشي، گامي در جهت نشر، اشتراك و به ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، در سه شنبه های دانشی، اقدامات دانشی کارکنان، در راستای حل مسائل سازمان، پس از داوری و تایید، در فرمتی استاندارد، تدوین و در روزهای سه شنبه به صورت آنلاین برای مخاطبین از شرکتهای زیرمجموعه شرکت توانیر ارائه می شود.
ارائه منظم و هفتگی محتوا به صورت آنلاین که با استقبال گسترده همکاران در سطح کشور روبرو شده گام بزرگی در یادگیری و توسعه سازمانهاست.
محتوای تهیه شده برای ارائه در سه شنبه های دانشی، که بر اساس نظام حل مسئله و با رویکرد تحول و توسعه سازمانها و توسط کارکنان دانشی سازمانها تدوین می شود، می تواند محتوای آموزشی مناسبی برای سایر شرکتها فراهم آورد.
این گونه محتواها با توجه به اینکه رویکرد حل مساله دارد و در آنها روشهای خلاقانه دانشی به کار گرفته شده است می تواند تحول بزرگی در نظام آموزش سنتی ایجاد کند و یادگیری سازمانی را به یادگیری بین سازمانی توسعه دهد. همچنین افراد دانشی سازمانها می توانند سفیران یادگیری و تحول در تمامی شرکتهای مشابه باشند.
ساختار محتوای سه شنبه های دانشی بر خلاف مقالات علمی که بیشتر تئوریک است و کمتر در عمل به کار گرفته می شود، کاملا متمرکز بر حل مسئله و اجرا است.
راههای ارتباط با دبیرخانه ملی مدیریت دانش در حوزه های فنی توزیع برق:
ایمیل دبیرخانه سه شنبه های دانشی:
km.yedco@gmail.com
کانال سه شنبه های دانشی در ایتا:
Eitaa.com/ede_km
فیلم جلسات در آپارات:
Aparat.com/ede_km


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات