برگزاری برنامه های مشترک فرهنگی- ورزشی با مشارکت شهرداری منطقه ۸ و اداره آموزش پرورش

برگزاری برنامه های مشترک فرهنگی- ورزشی با مشارکت شهرداری منطقه ۸ و اداره آموزش پرورش

به گزارش شهریار ، در این جلسه حسین منیری فر شهردار منطقه هشت با اشاره به سیاست‌گذاری‌های کلان منطقه، استفاده حداکثر از پتانسیل فرهنگی و اجتماعی شهر را تنها راه استفاده بهینه از امکانات شهر تبریز  دانسته و افزود:  شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی، بایستی حلقه واسط و پیوند دهنده مراکزی باشد که وظیفه اصلی خود را فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان می‌دانند و در این امر، آموزش و پرورش و شهرداری، وظیفه مشترکی دارند که باید با تعامل و همکاری آن را به انجام برسانند.

وی بر لزوم برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح مدارس برای ارتقای نشاط اجتماعی بین دانش‌آموزان تاکید نموده و افزود:  منطقه هشت بستری برای انجام همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری مدارس است و حاضر است در تمامی این موارد، تعامل و مشارکت داشته باشد.

شهردار منطقه هشت همچنین از آمادگی شهرداری منطقه ۸ برای تجهیز کتابخانه های مدارس سطح حوزه خبر داده و مقرر گردید نیازهای نسخ چاپی مدارس سطح حوزه توسط مسئولین آموزش پرورش اعلام و با همکاری شهرداری منطقه ۸ تجهیز این کتابخانه ها در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه مقرر شئ فراخوانی در مدارس سطح حوزه برای انتخاب شهرداران مدارس صورت پذیرفته و با دانش آموزان علاقه مند به عنوان شهرداران مدارس همکاری گردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات