کارمند شهرداری تبریز عنوان برگزیده جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان کشور را کسب کرد

کارمند شهرداری تبریز عنوان برگزیده جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان کشور را کسب کرد

به گزارش شهریار ، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز در جریان برگزاری مراسم تجلیل از  برگزیده هفتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان کشور بر اهمیت بهره مندی از توان علمی و عملی منابع انسانی اثربخش در اجرای سیاست های کلان مدیریت شهری تاکید کرد.

محبوب تیزپاز نیاری با اشاره به ضرورت تقویت و توانمندسازی زیرساخت های حوزه منابع انسانی شهرداری تبریز،  مهدی صادق زاده تبریزی را یکی از الگوهای بارز پرسنل اثربخش در هسته ارزش مجموعه شهرداری تبریز عنوان کرد.

وی اظهار کرد: مدیریت شهری تبریز در تازه ترین طرح های اجرایی با هدف بهره مندی از تمامی قابلیت های فکری و تخصصی منابع انسانی خود،  ابعاد گسترده ای از شیوه های افزایش مهارت های شغلی پس از ورود به سازمان را اجرایی کرده است.

گفتنی است، جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، به صورت سالانه با حمایت بنیاد علم و فناوری جمیلی و با همکاری دانشکده های علوم دانشگاه تهران، بنیاد حامیان دانشگاه تهران، معاونت نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری در راستای حمایت از ایده‌پردازان جوان، ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر فناوری، ترویج فرهنگ کارآفرینی با هدف تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت، به‌عنوان یک رویداد علمی در سطح ملی برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات