مهلت ارسال آثار به جشنواره «پله‌های آسمان» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره «پله‌های آسمان» تمدید شد

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» با موضوع سبک زندگی در قرآن در مقاطع سنی کودک، نوجوان و جوان اظهار کرد: این جشنواره در بخش مجازی در حال برگزاری بوده و تا کنون نزدیک به سه هزار اثر در قالب نقاشی، دلگویه، عکس نوشته و کلیپ با موضوع سبک زندگی در قرآن کریم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به استقبال از این جشنواره گفت: تا کنون نزدیک به سه هزار اثر در بخش مجازی جشنواره قرآنی دریافت شده است و با توجه به درخواست علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره، مهلت ارسال آثار تا بیستم دی‌ماه جاری تمدید شد.

آدی‌بیگ عنوان کرد: جشنواره قرآنی «پله های آسمان»، یادبود زنده یاد قاری نوجوان سامان پور بیرامی در محورهای اقامه نماز، قصه های قرآنی، امانت داری، حجاب و عفاف، احترام به بزرگترها، ادب و خوشرفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ جایزه ۳۰ میلیون ریالی، به همراه دهها جایزه ۱۰ و ۵ میلیون ریالی به برگزیدگان اهدا می شود، افزود: همشهریان می توانند در رشته‌های نقاشی، عکس نوشته، دلگویه، اینفوگرافی، ساخت کلیپ، قرائت و حفظ و در رده های سنی کودک (۶ تا ۱۱ سال)،  نوجوان (۱۲ تا ۱۷ سال) و جوان (۱۸ تا ۲۵ سال) شرکت کنند.

آدی‌بیگ ادامه داد: ارسال آثار به همراه اعلام نام و نام خانوادگی کد ملی تاریخ تولد و شماره تماس الزامی است و برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و ارسال آثار، با مراجعه به پیام رسان شاد j_Quran@ یا پیامرسان ایتا j_quran۱۴۰۲ @ انجام می شود.

گفتنی است، این جشنواره قرآنی با همکاری شهرداری منطقه ۷ تبریز، مجمع قاریان تبریز، اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی اجرا می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات