آماده سازی نقشه جامع تاسیسات زیربنایی شهرک جوانان

به گزارش شهریار ، غلامرضا عندلیب افزود: با اعلام محل های خطوط انتقال از سوی شرکت های خدمات رسان آب و فاضلاب، برق، مخابرات، گاز و مد نظر قراردادن این محل ها در طراحی پروژه، روند اجرایی ان تسریع می شود.

عندلیب گفت: پروژه ساخت مسکن شهرک جوانان به دستور شهردار تبریز از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و قراداد ساخت یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان برای ساماندهی حاشیه نشینی با شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان منعقد شده و هم اکنون پس از مطالعات لازم توسط گروه مهندسین مشاور نمودار وارد فاز طراحی شده است.

مدیرکل عمرانی معاونت فنی و عمرانی شهردای تبریز اظهار کرد: شهرداری تبریز در بودجه سال جاری پروژه های متعددی را برای احداث مسکن ارزان قیمت برای شهروندان به ویژه ساکنین سکونتگاه های غیررسمی مد نظر قرارداده است که علاوه بر پروژه مسکن شهرک جوانان، پروژه قرارگاه مسکن را نیز در دستور کار دارد.

عندلیب در جلسه هماهنگی تعیین تکلیف تاسیسات زیربنایی شهرک جوانان با شرکت های خدمات رسان، تسریع در مشخص شدن نقاط خطوط انتقال از این مسیر را خواستار و از همکاری این شرکت ها در اجرایی شدن این پروژه قدردانی کرد.

این جلسه باحضور مدیرکل عمرانی و مدیر کل فنی معاونت فنی و عمرانی شهرداری، مدیر هماهنگی مناطق معاونت فنی و عمرانی شهرداری، مدیرعامل شرکت پیش ساخته آذربایجان، مدیرعامل گروه مهندسین مشاور نمودار، رئیس اداره تاسیسات معاونت فنی و عمرانی شهرداری مرکز و نمایندگان شرکت های خدمات رسان آب، برق، گاز، مخابرات در محل اتاق جلسات شهرداری تبریز تشکیل یافت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات