تاکید بر تکریم ارباب رجوع در فرودگاه زاهدان

تاکید بر تکریم ارباب رجوع در فرودگاه زاهدان

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان؛ مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در جلسه تجلیل از کارگران نمونه فرودگاه زاهدان گفت: تکریم ارباب رجوع و رفتار همراه با خوشرویی با مسافرین و مراجعین فرودگاه یکی از مسائل بسیار مهم برای ما است و عملکرد کارگران در حوزه‌های مختلف مانند ترمینال‌ها، فضای سبز و اداره فنی که عملکردشان مستقیما با مسافرین ارتباط دارد، می‌تواند ما را در راه رسیدن به این مهم یاری کند..خسروی بنجار با اشاره به اهمیت نهادینه کردن فرهنگ کار گروهی و احساس مسئولیت در محیط کار گفت: عملکرد همکاران عزیز بر مبنای ۳ اصل (مسئولیت پذیری، تعهد و تلاش) قابل تقدیر است این رفتار سازمانی قابل ملاحظه می‌تواند زمینه ساز رشد و پویایی شود..در پایان از کارگران نمونه فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات