به گزارش شهریار ، مهدی حافظزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در این جلسه با اشاره به سرعت تحولات ارتباطی در جامعه کنونی، به روز رسانی نرم افزاری و سخت افزاری واحد امور ارتباطات را نیاز سازمانی عنوان کرد.
وی با اشاره به نتایج امیدوار کننده نظرسنجی از شهروندان تبریزی در خصوص فعالیت های شهرداری، تعدیل انتظارات و انتقادات از مدیریت شهری را در نتیجه اطلاع رسانی و آگاه سازی به موقع دانست و گفت: رسانه باوری و ارتباطات تنگاتنگ مدیران با عموم مردم ضمن تعدیل انتظارات، مشارکت عموم در مدیریت شهری را ارتقا می بخشد.
رامین راستی، دبیر جلسه شورای سیاستگذاری امور ارتباطات شهرداری تبریز نیز در این جلسه با بیان اینکه مشکلات واحدهای امور ارتباطات احصا و برای حل و فصل آن به شهرداران و مدیران سازمان های تابعه منتقل می شود گفت: امید است بخش عمده موارد مطروحه با تدابیر مسئولان مربوطه حل و فصل شود.
سیاوش فتح اللهی شهردار منطقه ۵ نیز در این جلسه عنوان کرد: با توجه به حجم وظایف و انتظارات از واحد امور ارتباطات، اعتبارات و ردیف بودجه مستقل برای این مجموعه تعریف شود.
وی همچنین به تداخل وظایف مجموعه روابط عمومی با واحدهای دیگر اشاره کرد و گفت: برخی وظایف و انتظارات محول شده ذاتا مربوط به واحدهای دیگر است و درگیر شدن روابط عمومی در این امور، موجب می شود وقت و انرژی آن گرفته شود.
فتح اللهی در ادامه با اشاره به سیاست مدیریت شهری در ناحیه محوری گفت: در ادامه امور، سیستم مدیریت شهری بر مبنای محله محوری استوار شده و نقش امور ارتباطات برای احیای هویت محلات دوچندان می شود.
در این جلسه مقرر شد با دستور شهردار منطقه ۵ نسبت به خرید اقلام و نیازهای احصا شده امور ارتباطات این مجموعه اقدام شود.
نظرات