شهرداری ساری با کاشت 300 هزار گل به استقبال نوروز رفت

شهرداری ساری با کاشت 300 هزار گل به استقبال نوروز رفت

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، نقی زارع رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گفت: کاشت گل‌های زینتی و فصلی در میادین و پارک‌های سطح شهر برای ایجاد چشم‌انداز مناسب، ایجاد نشاط و شادابی شهروندان و بهسازی محیط شهری یکی از اقدامات این سازمان است.

وی افزود: برای استقبال از عید نوروز از اول دی‌ماه تاکنون 300 هزار بوته گل نظیر بنفشه، میمون، همیشه‌بهار، شب‌بو و قرنفل در میدان‌ها، بلوارها و پارک‌های شهر کاشته شده است تا این شهر در آستانه سال جدید رنگ و بوی بهاری به خور بگیرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری گفت: تولید و تکثیر انواع گل‌های فصلی در نهالستان‌های واحد تولیدات سازمان باهدف خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌ها صورت می‌گیرد.

وی رنگ‌آمیزی بلوارها، میدان‌ها شهری و بهسازی آب‌نماها برای زیباسازی شهر و باهدف استقبال از نوروز 1402 را از دیگر اقدامات این سازمان عنوان کرد.

ب رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری، بهسازی تابلوهای تمثال شهدا در معابر شهری را از دیگر اقدامات این سازمان در آستانه نوروز برشمرد.

وی ادامه داد: سازمان سیما و منظر شهرداری برای استقبال از نوروز و توسعه فضای سبز ، کاشت گونه‌های مختلف درختان را در ورودی‌های شهر، پارک‌ها و میدان‌های شهری در حال انجام است.

زارع افزود: همچنین با همکاری سازمان عمران و سازمان سیما و منظر شهری تعریض و اصلاح معبر بلوار داراب را باهدف تسهیل و روان‌سازی ترافیک در حال اجرا است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات