اقدامات و فعالیت ها کمیته خانواده و بانوان شورا جهت اطلاع شهروندان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز: اقدامات و فعالیت ها کمیته خانواده و بانوان شورا جهت اطلاع شهروندان به شرح ذیل ارائه می‌گردد :

تصویب  باغات ۱۱ گانه بانوان در مناطق از اواسط سال گذشته انجام شد و بحمدالله بعد از تصویب و تایید فرمانداری از همان سال گذشته در دستور کار شهرداران قرار گرفت هدف گذاری و مهلت آن جهت اجرای شهرداران مناطق تا ۱۴۰۴ میباشد. که از مرحله تصویب در صحن شورا و گذراندن مراحل تایید ،ابلاغ و pmis ، قرارداد پیمانکار طراحی نقشه و... حداقل زمان یکساله نیاز است .ایجاد چنین فضاهایی در شهرداری کار یک ماه نیست  ولی الحمدالله پیشرفت بسیار خوبی در بسیاری از مناطق شهرداری داشته ایم.که به شرح ذیل میباشد :

انتخاب مکان باغ مهربانو ۶ با سازمان فرهنگی بود واین باغ که  قبلا موجود بود امکانات ورزشی و تفریحی خاصی نداشت به جهت اینکه امکانات رفاهی ورزشی بروز،فضاهای تعاملی،سالن های خاص و ایجاد غرفه های اشتغال زایی نیاز داشت باز طراحی شد و به اندازه یک مجموعه جدیدالاحداث تابستان امسال در آن هزینه شد ومرحله اجرایی آن پایان یافت و تکمیل شد و آماده برای خدمت رسانی به بانوان گردیده است .

باغ مهربانو در منطقه ۱۱ نیز تمام مراحل را طی کرده است و تقریبا با پیشرفت خوبی به زودی افتتاح میگردد دعوت میکنم جهت اطلاع و نیاز به بازدید از روند کار در خیابان سهراب سپهری منطقه ۱۱ حتما بازدید فرمایید .

باغ مهربانو مناطق ۱ و ۲ و ۵ و ۳ و ۸ نیز  ،مکان یابی انجام گرفته ، نقشه های مکان نیز تهیه شده و مراحل فوق الذکر یکی پس از دیگری در حال اجراست بزودی ان شاالله عملیات اجرایی در مناطق  آغاز میگردد .

منطقه ۴ و ۷ و ۱۰ شهرداری نیز مکان نمایی باغ را به شورا معرفی ننموده اند و با پیگیری های انجام شده شهرداران منطقه اعلام کردند مکان یابی جهت اجرا به زودی اعلام میگردد و ان شاالله با همت شهرداران مناطق جهت اجرای  طرح معرفی میگردد .

در نهایت جهت استحضار شهروندان محترم از تکالیف ما در شورا ، سیاستگذاری ،تصویب طرح ،قرار دادن ردیف بودجه برای  همه مناطق جهت اجرای آن و صیانت از بودجه سالانه آن و در نهایت نظارت بر روند اجرای این طرح ها میباشد که به خوبی انجام گرفته است و در  بودجه همه مناطق این ردیف را قرار داده و موجود میباشد .

در هر حال اگر نیاز به گزارشات تکمیلی یا ارائه مستندات انجام روند عملیات شهرداری در این خصوص باشد این کمیته در شورا و خانه دوم خودتان جهت پاسخگویی به شهروندان و بزرگواران خدمت عزیزان خواهيم بود .

والعاقبه للمتقین

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات