كنتور برق لوستر فروشان تهران هوشمند مي شود

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ؛ در راستاي افزايش بهره وري انرژي و جلوگيري از هدررفت منابع ملي و هم راستا با طرح هاي مديريت مصرف برق در حال اجرا در سطح پايتخت، به منظور بهينه سازي مصرف برق در بخش تجاري، تمامي فروشگاه هاي لوستر در محدوده خيابان شريعتي مجهز به كنتورهاي هوشمند خواهند شد تا از اين طريق، ميزان مصرف برق اين واحدهاي صنفي از راه دور، رصد و پايش شود.
همزمان، با هدف مديريت بار بخش تجاري و پاسخگويي به مطالبات و انتظارات شهروندان، با هماهنگي ها و مكاتبات انجام شده با اتحاديه هاي اصناف مرتبط و جلب همراهي كسبه و مغازه داران، روشنايي تزئيني مورد استفاده واحدهاي صنفي مزبور در طول روز بيش از 50 درصد كاهش يافته است.
همچنين به دنبال اطلاع رساني هاي مكرر انجام شده به منظور آگاه سازي مشتركان تجاري اين محدوده و همزمان با كاهش مصارف مازاد، با هدف آموزش هرچه بهتر راهكارهاي مديريت مصرف برق، ده گروه عملياتي از كارشناسان توزيع برق پايتخت، مسئوليت رصد ميداني شبانه و آگاه سازي مشتركان تجاري محدوده مورد نظر را بر عهده گرفته اند.
شايان ذكر است نصب كنتورهاي هوشمند هيچ گونه محدوديتي براي مشتركان به دنبال نداشته و اين اقدام، صرفا با هدف پايش مصارف انرژي صورت مي گيرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات