برگزاری همایش سرمایه گذاری اهواز

برگزاری همایش سرمایه گذاری اهواز

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، چهل و یکمین جلسه کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری و توسعه شهری شورای شهر اهواز روز سه شنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در صحن شورای شهر با حضور اعضای کمیسیون، معاون سازمان سرمایه گذاری و مدیرکل کسب و کار استانداری خوزستان و به ریاست سید محمد علی پورموسوی برگزار شد.

پورموسوی در خصوص این جلسه کمیسیون و مسائل مطروحه در آن اظهار کرد: با حضور اعضای کمیسیون و معاون سرمایه گذاری میزبان حضور جناب آقای حاجی پور مدیرکل کسب و کار استانداری خوزستان بودیم و فرصت های سرمایه گذاری موجود و راه های استفاده از آن ها با کمک و ایفای نقش استانداری را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: پس از بحث و گفتگو در این خصوص بنا شد اواخر اسفند ماه سال جاری یا اردیبهشت ماه سال آینده همایش فرصت های سرمایه گذاری در اهواز برگزار شده و از سرمایه گذاران سراسر کشور و استان دعوت به عمل آید.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری و توسعه شهری شورای شهر اهواز تصریح کرد: برگزاری چنین همایش ها و برنامه هایی در کنار به نمایش گذاشتن فرصت های عالی سرمایه گذاری شهر، محلی برای تبادل تجارب و حل مشکلات موجود در مسیر سرمایه گذاری است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات