آغاز مناسب سازی پیاده روهای...

آغاز مناسب سازی پیاده روهای...

مدیر منقطه دو شهرداری یزد با بیان اینکه در سال جاری اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به مناسب سازی پیاده رو ها در سطح منطقه اختصاص یافته است، از آغاز مناسب سازی پیاده روهای خیابان آیت الله کاشانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منقطه دو شهرداری یزد – سید ابوالفضل کشفی مناسب سازی معابر را حق قانونی شهروندان عنوان کرد و گفت: باید همت کنیم که مناسب‌سازی به نحو احسن انجام گردد تا زمینه حضور افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان در جامعه فراهم شود تا این عزیزان بتوانند از حقوق برابر با دیگر شهروندان برخوردار شوند.

مدیر منقطه دو شهرداری یزد افزود: در راستای اجرایی شدن طرح سیمرغ با محوریت مناسب سازی معابر اصلی شهر برای بستر سازی مناسب عبور و مرور شهروندان مخصوصاً معلولان طرح "یزد پایلوت شهر دسترس پذیر"، کار مناسب سازی پیاده روهای سطح منطقه در خیابان آیت الله کاشانی شروع و در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید.

وی ضمن پوزش از تأخیر بوجود آمده، اهمیت توجه به آخرین طرح اصلاحی اجرایی، دیر ابلاغ شدن طرح و نیز تهیه بهترین مصالح جهت استفاده در این طرح را از جمله این تأخیر بر شمرد و افزود: با پیگیری به عمل آمده، این اقدام عمرانی در خیابان آیت الله کاشانی با استقرار دو پیمانکار، شتاب مضاعفی خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات