پیگیری ۱۲۳۹ شکایت مردمی در دفتر حقوق شهروندی فرودگاه امام خمینی (ره)/ پاسخگویی به بیش از ۹۶۰ تماس تلفنی طی یک سال گذشته
، عبدالحمید دلاوری، مدیر کل حوزه مدیر عامل و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به بازنگری و بهینهسازی سیستمهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی شرکت مذکور گفت: طی یک سال گذشته بیش از ۹۶۰ تماس تلفنی از طریق شماره تلفن ثابت ۵۱۰۰۶۶۶۶ -۰۲۱ و سامانه پیامکی ۰۹۰۲۳۰۰۹۶۳۳ به ثبت رسیده است که تمامی این موارد توسط کارکنان دفتر حقوق شهروندی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) دریافت و پیگیری شده است.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات