هدفگذاری برای افزایش سهم بار در شبکه ریلی به سالیانه ۱۰۰ میلیون تن/ نظارت بر بازار قطعات و لوازم یدکی به وزارت صمت سپرده شد

هدفگذاری برای افزایش سهم بار در شبکه ریلی به سالیانه ۱۰۰ میلیون تن/ نظارت بر بازار قطعات و لوازم یدکی به وزارت صمت سپرده شد

وزیر راه و شهرسازی ایجاد «قدرت لجستیکی» و «برندینگ» را ۲ پیستون قدرتمند برای توسعه کشور دانست و بیان کرد: وزارت صمت برنامه ریزی و سرمایه گذاری روی برندینگ را انجام می‌دهد و وزارتخانه راه و شهرسازی در حوزه برنامه ریزی، طراحی، ایجاد یک نظام هوشمند برای حمل و نقل بار و بهینه سازی قیمت تمام شده آن اقدام می‌کند که به همین خاطر این دو وزارتخانه لازم و ملزوم همدیگرند. اسلامی؛ مشارکت معادن و کارخانجات در توسعه خطوط ریلی کشور و جانمایی واحدهای صنعتی و معدنی برای نزدیک‌تر شدن به شبکه ریلی را از ضروریات دانست و گفت: این مهم به خوبی در دستور کار قرار گرفته است. وی تصریح کرد: همچنین با مشارکت وزارت صمت و تصمیمات کارگروه ویژه حمل و نقل روغن موتور در پایانه‌ها توزیع شد و وضعیت عرضه روغن آرام شد، ایجاد تعادل در تولید و عرضه روغن موتور با تاکیدات وزیر صنعت، معدن و ...

متن کامل خبر در سایت خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

    منبع خبر

    خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

    خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

    خبرگزاری کار ایران (ایلنا) یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات