هدفگذاری برای افزایش سهم بار در شبکه ریلی به سالیانه ۱۰۰ میلیون تن/ نظارت بر بازار قطعات و لوازم یدکی به وزارت صمت سپرده شد
وزیر راه و شهرسازی ایجاد «قدرت لجستیکی» و «برندینگ» را ۲ پیستون قدرتمند برای توسعه کشور دانست و بیان کرد: وزارت صمت برنامه ریزی و سرمایه گذاری روی برندینگ را انجام میدهد و وزارتخانه راه و شهرسازی در حوزه برنامه ریزی، طراحی، ایجاد یک نظام هوشمند برای حمل و نقل بار و بهینه سازی قیمت تمام شده آن اقدام میکند که به همین خاطر این دو وزارتخانه لازم و ملزوم همدیگرند. اسلامی؛ مشارکت معادن و کارخانجات در توسعه خطوط ریلی کشور و جانمایی واحدهای صنعتی و معدنی برای نزدیکتر شدن به شبکه ریلی را از ضروریات دانست و گفت: این مهم به خوبی در دستور کار قرار گرفته است. وی تصریح کرد: همچنین با مشارکت وزارت صمت و تصمیمات کارگروه ویژه حمل و نقل روغن موتور در پایانهها توزیع شد و وضعیت عرضه روغن آرام شد، ایجاد تعادل در تولید و عرضه روغن موتور با تاکیدات وزیر صنعت، معدن و ...
متن کامل خبر در سایت خبرگزاری کار ایران (ایلنا)






















نظرات