اپلیکیشن خدمات شهرداری ساری به شهروندان در مرحله آزمایش قرار گرفت
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری، علیاصغر اباذری رئیس سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری با اشاره به لزوم راهاندازی نرمافزار موبایلی (اپلیکیشن) خدمات شهرداری ساری به شهروندان گفت: در نظر داریم با تکیه به توان داخلی شهرداری و بادانش کارشناسان سازمان فاوا نرمافزاری برای ارائه آسانتر خدمات برای شهروندان عزیز تولید کنیم.
وی بابیان اینکه با توجه به تعدد خدماتی که به شهروندان ارائه میشود، تولید اپلیکیشن منجر به ارتباط بیشتر و بهینه شهروندان با شهرداری خواهد شد، افزود: این نرمافزار طی چند فاز در آینده بهروزرسانی میشود و با توجه به اهمیت موضوع تفکیک پسماند، نخست به این موضوع پرداخته میشود.
اباذری اضافه کرد: با این امتیاز یا اعتبار کیف پول الکترونیکی شهروندی، شهروندان میتوانند در زمینههای مرتبط دلخواه، این اعتبار را هزینه کنند. با این روش هم کمک قابلتوجهی در پیگیری ارائه خدمات شهری خواهد شد.
وی ادامه داد: هماکنون این اپلیکیشن عرضهشده و در مرحله آزمایش از سوی سازمان فاوا شهرداری ساری قرار دارد و تا روزهای آینده این نرمافزار موبایلی با تلاش کارشناسان این سازمان به بهرهبرداری خواهد رسید.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری گفت: در ادامه بهروزرسانیهای این اپلیکیشن به خدماتی نظیر پرداخت عوارض، 137، امور شهرسازی، پیشنهادات، تور مجازی، ساریگردی، پرداخت کرایهها و ... میپردازیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری
نظرات