خدمات غيرحضوري اپليكيشن «برق من» به مشتركان شمال ...
به گزارش
پايگاه خبري توانير
به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان، خانم نژادغلامعلي با بيان اينكه در شرايط موجود زيرساخت ارائه 40 خدمت در شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان به صورت غيرحضوري فراهم است، گفت: «تصميم بر اين است كه به ويژه در شرايط كنوني و درگيري جامعه با بيماري كرونا، بتوانيم از اول آذرماه همه خدمات به مشتركين در زمينه فروش و خدمات پس از فروش، به صورت غيرحضوري ارائه كنيم.»
وي افزود: از اول مهرماه اموربرق شمال غرب كرمان به صورت پايلوت طرح خدمات غير حضوري را شروع و از طريق همكاران ، اپليكيشن برق من براي مشتركين نصب و آموزش كار و ثبت درخواست ها از طريق اپليكيشن داده شده است.
وي بيان داشت: ميز خدمت الكترونيكي يا ايجاد اپليكيشن برق من در جهت كاهش بروكراسي اداري ، توسعه و تحول اداري براي ارائه خدمت مطلوب و توسعه اهداف پايدار با هدف جلب رضايت مشتركين انجام شده است.
وي با اشاره به اينكه مشتركين شمال استان مي توانند با نصب سامانه برق من از سايت هاي مرتبط، تقاضاي مورد نظر خود را ثبت و كد رهگيري دريافت كنند، گفت: «مشتركان با اين كد رهگيري مي توانند در بخش پيامها، رهگيري كارها را پيگيري كنند و همكاران ما مكلف و موظف به پيگيري و پاسخگويي هستند.»
نژادغلامعلي گفت: «اين اپليكيشن بهترين راهكار دريافت خدمات غير حضوري صنعت برق كشور است كه با استفاده از آن تمامي امكانات مورد نياز از جمله مشاهده و پرداخت قبض، مشاهده سوابق مصرف،اعلام خاموشي و اطلاعات برق اميد و تمامي خدماتي كه قبلا به صورت حضوري در شركت هاي توزيع نيروي برق كشور ارائه مي شد را داراست.»
مديردفترنظارت برخدمات مشتركين گفت: «در اين شركت همواره به سيستمي و الكترونيكي شدن فعاليت ها اعتقاد داريم و تلاش مضاعفي صورت مي گيرد و در حال حاضر پرداخت هاي الكترونيكي غير حضوري از طريق؛ سامانه برق من، همراه بانك، اينترنت بانك، دستگاه هاي خود پرداز ATM ، دستگاه هاي كارت خوان( POS) تلفن بانك انجام مي پذيرد.»
گفتني است كه مشتركين صنعت برق ميتوانند اپليكيشن برق من را از http://saapa.ir/mobile-appدريافت نمايند.
نظرات