معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:  اجرای پنج مانور جهادی بر روی شبکه های برق استان/ مانور شاخه زنی درختان مزاحم شبکه های برق دوگنبدان در جمعه جاری

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: اجرای پنج مانور جهادی بر روی شبکه های برق استان/ مانور شاخه زنی درختان مزاحم شبکه های برق دوگنبدان در جمعه جاری

» معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پنج مانور جهادی بر روی شبکه های برق این استان در سالجاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " جابر افشون " در نشست ویدئو کنفرانس حوزه بهره برداری منطقه چهار جنوب کشور در یاسوج گفت: در سالجاری، پنج مانور مهم جهادی باهدف تامین برق پایدار ، ساماندهی شبکه های برق ، مقابله با سرقت های شبکه و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین برق در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

وی با اشاره به زمان برگزاری این مانورها، اظهارداشت: مانورهای اصلاح و تعمیر روشنایی معابر سطح شهرها، احداث و اصلاح شبکه های فرسوده شهری، مقابله با سرقت های شبکه ها در مناطق حادثه خیر، مقابله با کرونا با مشارکت سپاه پاسداران و شاخه زنی درختان مزاحم بر روی شبکه های برق این مانورها را شامل می شوند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مانورها با مشارکت بیش از 200 نفر از پرسنل شرکت توزیع نیروی برق این استان در شهرستان های 9 گانه برگزار شده است.

افشون از اصلاح بیش از 100 کیلومتر شبکه های برق فشار متوسط و ضعیف برق در مانور جهادی شاخه زنی درختان مزاحم بر روی این شبکه ها با مشارکت شهرداری ها ، آتش نشانی ، اورژانس و پلیس راهور در مناطق شهری استان هم خبرداد.

اجرای مانور جهادی شاخه زنی درختان مزاحم بر روی شبکه های برق دوگنبدان

وی در ادامه به اجرای مانور جهادی شاخه زنی درختان مزاحم بر روی شبکه های برق شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران با بهره گیری از 12 اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی در روز جمعه هفته جاری اشاره کرد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز جمعه جاری قرار است 12 اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی اقدام به اصلاح شاخه های درختان مزاحم بر روی شبکه های برق شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران با مشارکت شهرداری این شهر کنند.

افشون، تعداد درختان اصلاح شده در این مانور را نامعلوم و خاطرنشان کرد: تعداد این درختان هنوز از سوی شهرداری دوگنبدان به ما اعلام نشده است.



لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات