پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر  تفرش به مناسبت گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها

پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر تفرش به مناسبت گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها

بسمه تعالی
مقام معظم رهبری(مدظله العالی): شهرداری به عنوان سازمانی که سروکارش با مردم است باید روح خدمتگزاری و اخلاص را بیشتر از جاهای دیگر داشته باشد.
انتخاب ۱۴ تیرماه به عنوان روز شهرداری ها و دهیاری ها، فرصت ارزنده ایست تا از خدمات و فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف مدیریت شهری و روستایی قدردانی نماییم، قشر خادم و متعهدی که شبانه روز در پی خدمت بی منت به مردم هستند.
شهرداریها و دهیاریها با توجه به وظائفی که مطابق قانون برای سازماندهی امور مختلف شهرها و روستاها برعهده دارند ، دارای جایگاه وی‍‍ژه ای در سطح مدیریت شهری و روستائی، افکار عمومی ، نخبگان و صاحب نظران و رسانه ها هستند و مجموعه فعالیتها و تشکیلات شهرداریها و دهیاریها به دلیل ارتباط با زندگی روزمره شهروندان به طور منحصر به فردی در سطح جامعه مطرح است و شاید از این حیث دستگاهی نظیر آنها وجود نداشته باشد .
این روز خجسته را به همه ی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی به ویژه شهردار محترم و دهیاران گرامی شهرستان تفرش، که در راستای آبادانی میهن عزیزمان تلاش می کنند تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و توفیق روزافزون همه ی خدمتگزاران این عرصه را آرزو مندیم.

اعضای شورای اسلامی شهر تفرش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تفرش

    منبع خبر

    شهرداری تفرش

    شهرداری تفرش

    شهرداری تفرش یک شهرداری در شهر تفرش می باشد

      نظرات