مباحث ترافیکی شهر اراک، از پیاده راه مرکز شهر تا نواقص ترافیکی بلوار ک...

مباحث ترافیکی شهر اراک، از پیاده راه مرکز شهر تا نواقص ترافیکی بلوار ک...




به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، در جلسه این هفته کمیسیون فنی، عمران و ترافیک که ریاست طوفان محمدی و با حضور اعضای شورا، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری، فرمانده پلیس راهور شهرستان اراک برگزار شد، مباحث ترافیکی شهر اراک مورد بررسی قرار گرفتند.

طوفان محمدی رییس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر با تبریک میلاد حضرت فاطمه و روز زن گفت امیدواریم که برنامه های کشور به گونه ای باشد که شاهد کاهش شکاف جنسیتی در جامعه باشیم.

در ادامه جلسه نامه جمعی از ساکنین خیابان میرزای شیرازی در خصوص نصب نیوجرسی در این خیابان مطرح شد و خسروی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری در این خصوص گفت: این نقطه از شهر در سنوات گذشته تصادفات زیادی را به همراه داشته که بعد از کارشناسی های صورت گرفته و نصب نیوجرسی های موقت، از نظر ترافیکی گردش و تردد خودروها به صورت روان و عادی انجام می شود، علیرغم این اتفاق، این امر موجب شکایت برخی از شهروندان شده ولی جهت ایجاد نظم ترافیکی این امر اجتناب ناپذیر می باشد.

در بخش دیگری از جلسه طرح پیاده راه سازی خیابان های مرکز شهر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که این طرح در صحن رسمی به طور کامل توسط معاونت امور زیربنایی ارائه و توضیح داده شود. بررسی پيشنهاد پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اراک در خصوص پیاده راه سازی خیابان دستگردی، موضوع دیگر جلسه بود.

بررسی درخواست پلیس راهور شهرستان اراک در خصوص راستگرد میدان جهاد به بلوار جهان پناه که در حال حاضر فاقد کاربری ترافیکی بوده و باعث ایجاد تخلفاتی شده، مطرح و اعضا در این خصوص پیشنهاداتی را ارائه دادند و مقرر شد معاونت امور زیر بنایی شهرداری پس از کارشناسی و بررسی این مکان، نتیجه را به شورا اعلام نماید. نواقص ترافیکی بلوار کشاورز از دیگر مباحث مورد بررسی در جلسه بود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات