مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی آبفار خراسان رضوی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی آبفار خراسان رضوی برگزار شد

طی مراسمی با حضور سرپرست و معاونین شرکت آبفار خراسان رضوی، بهروز برنامهر به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت منصوب و از خدمات سید رضا موسوی قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست آبفار خراسان رضوی با قدردانی از خدمات سی ساله ارزنده سید رضا موسوی در تمامی مسئولیت های محوله در طول دوران تصدی سمت های مختلف، بویژه ریاست اداره روابط عمومی و آموزش همگانی، تلاش‌های وی را در این جایگاه منشاء اثر دانست و گفت: با توجه به افتخارات کسب شده طی پنج سال گذشته در روابط عمومی، این تلاش‌ها نشان داده است که روابط عمومی می‌تواند در انجام ماموریت‌های مهم موفق عمل کند.

سید ابراهیم علوی گسترش ارتباطات برون سازمانی و درون سازمانی را از اولویت‌های کاری شرکت اعلام کرد و افزود: روابط عمومی باید مشاوری امین با تکیه بر رصد محیط بیرونی برای سازمان باشد و نتایج تحلیل بازتاب عملکرد مجموعه را به بدنه مدیریت اصلی شرکت منعکس کند تا در تصمیم گیری‌ها موثر واقع شود.

در این جلسه از زحمات ارزشمند موسوی رئیس سابق اداره روابط عمومی و آموزش همگانی که به افتخار بازنشستگی نائل گردید، قدردانی و بهروز برنامهر طی حکمی از طرف سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی و آموزش همگانی منصوب شد.

برخی از افتخارات سید رضا موسوی طی پنج سال خدمت صادقانه در دوره تصدی بر اداره روابط عمومی و آموزش همگانی آبفار خراسان رضوی به شرح زیر است؛

1 – کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی طی 5 سال متوالی.

2 – کسب رتبه برتر در جشنواره روابط عمومی های صنعت آب و برق. (سال 95 مقام سوم ششمین جشنواره انتخاب روابط عمومی برتر صنعت آب و فاضلاب کشور – سال 96 کسب مقام اول در گروه الف، هفتمین جشنواره انتخاب روابط عمومی برتر صنعت آب و فاضلاب کشور).

3 – کسب مقام دوم در رشته ارتباط با رسانه ها در نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق  سال 98 “وزارت نیرو”.

4 – رتبه شایسته تقدیر ویژه فعالیت های فرهنگی و دینی در بین شرکت های آب و فاضلاب کشور طی 5 سال متوالی.

5 – کسب رتبه دستگاه برتر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بصورت 3 سال متوالی.

6 – کسب رتبه دستگاه برتر در ستاد اقامه نماز استان بصورت 5 سال متوالی.

7 – کسب رتبه برتر در برگزاری دهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه آب (سال تحصیلی 98-97) بین شرکت‌های آبفای شهری و روستایی.

8 – رونمایی رسمی از سامانه گویای تلفنی 1523 مشترکین آب شرب روستایی خراسان رضوی با حضور استاندار اردیبهشت ماه سال 96. (لازم به ذکر است که آبفار خراسان رضوی جزء پیشگامان اجرای این طرح در کشور بود).

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات