برگزاری چهارمین جلسه نشست مشترک کارگروه تخصصی...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،چهارمین نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی،فرهنگی،سلامت زنان و خانواده استان و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با حضور استاندار ،کلیه مدیران اجرایی و دبیران ستاد صیانت و کمیته عفاف و حجاب صنعت آب و برق استان در محل سالن پیامبر اعظم استانداری، تشکیل شد.

در این جلسه که خانم امیدوار دبیر شورای روابط عمومی ها و مشاورین امور بانوان صنعت آب و برق استان به نمایندگی از شرکت آب منطقه ای زنجان حضور داشت،مسیح اله سلطانی مدیرکل امور اجتماعی،فرهنگی استانداری زنجان گزارشی در خصوص نتایج بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و شهروندی ارائه داد.

سپس،دکتر حقیقی استاندار زنجان به لزوم انجام پژوهش های موثر در زمینه اجتماعی و فرهنگی سلامت و بانوان تاکید کرد و استفاده از همکاری اساتید دانشگاه را در این امر ضروری شمرد.

وی به حذف موازی کاری ها در دستگاههای اجرایی اشاره نمود و هماهنگی و انسجام دستگاههای اجرایی در انجام کارهای اجتماعی، فرهنگی و سلامت مشارکتی را خواستارشد.

حقیقی، به فرهنگ سازی در بحث سلامت و آموزش آن در شهرستانهای تابعه تاکید کرد و اظهار داشت:سند امنیت غذایی باید وارد فاز  اجرایی و عملیاتی گرددو دستگاههایی که متولی هستند برنامه غذایی استاندارد به مردم ارائه دهند.

رئیس این کارگروه، سلامت را یک حق همگانی دانست و اجتماعی شدن سلامت،سلامت روان،ایجاد فضای تفریح سالم،تقویت بهداشت مدارس،پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بیماریهای مزمن را از اولویت های مجمع سلامت استان بیان نمود.

این مقام مسئول،با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی در دستگاههای اجرایی،اقناع ملاقات شوندگان و مراجعین را خواستار شدو اظهار داشت: حقوق شهروندی یعنی آنچه که وظایف مان است باید انجام دهیم و مخاطبان را در آرامش نگهداریم.

وی، در خصوص ارزیابی ها هم گفت:باید نقاط ضعف احصاء شده و راهکار رفع آن پس از بازبینی درست به دستگاههای اجرایی ارجاع شود، ضمن اینکه بایستی به نقاط قوت و تخصص ها بهاء دهیم.

استاندار زنجان، با اشاره به قدرت ایجاد تحول و ارتباط مدیران استانی، خواستار ارائه ایده و نظر جدید آنها در بازنگری مجدد ارزیابی اخیر شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات