برگزاری مراسم گرامیداشت روز زن در برق منطقه ای خوزستان

برگزاری مراسم گرامیداشت روز زن در برق منطقه ای خوزستان

به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و و روز زن، مراسم گرامیداشت روز زن با حضور بانوان شرکت برق منطقه ای خوزستان و مدیرعامل این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ با تیریک و گرامیداشت مقام زن، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) یک الگو و نمونه برای همیشه تاریخ است و پیروی کردن از ویژگی های بصیرت، حکمت، علم، دانش و معرفت آن حضرت گره گشای زندگی شخص، شغلی و اجتماعی خواهد بود.
وی در بخش دیگری از صحیت های خود موفقیت های شرکت برق منطقه ای خوزستان را حاصل تلاش های همه همکاران به خصوص بانوان مسئولیت پذیر شرکت دانست و از تلاش های همه آنها در سیر صعودی شرکت تشکر کرد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه یکی از شاخص های حکمرانی خوب بحث مشارکت پذیری است، تصریح کرد: بانوان برق منطقه ای خوزستان از ظرفیت و توانایی بالایی در شرکت برخوردار هستند که لازم است برای پیشبرد اهداف شرکت تک تک آنها مشارکت داشته باشند و سیستم مدیریتی شرکت نیز از این مشارکت پذیری استقبال می کند.
دشت بزرگ اضافه کرد: تلاش کردیم که در عزل و نصب ها شایستگی ها را در نظر بگیریم و بر اساس توانمندی ها از همه ظرفیت های موجود در شرکت استفاده کنیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۵۱ نفر از پرسنل شرکت را بانوان تشکیل می دهند که از این تعداد ۲۱ نفر در سطح رئیس گروه، چهار نفر مدیر، یک نفر مشاور مدیرعامل و دیگران در سایر بخش و پست های کارشناسی مشغول انجام وظیفه هستند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان عبور موفقیت آمیز از پیک بحرانی تابستان ۹۷ را مرهون تلاش های همه پرسنل دانست و تاکید کرد: باید در کنار هم و با مشارکت ماموریت های ویژه ای عبور از تابستان ۹۸ را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم و اجازه ندهیم شرایط اقتصادی کشور در تولید برق مطمئن و پایدار خللی وارد کند.
شایان ذکر است، در این مراسم بعضی از بانوان نقطه نظرات خود را با مدیرعامل مطرح کرددند.
در پایان این بزرگداشت مراسم مولودی خوانی نیز برگزار شد.
مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده نیز باصدور پیامی این روز خجسته را به بانوان تبریک گفت.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات