تشکیل جلسه ۲۳۶ شورای مرکزی با حضور کلیه اعضا

تشکیل جلسه ۲۳۶ شورای مرکزی با حضور کلیه اعضا


شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور عصر روز چهارشنبه سوم بهمن با حضور ۲۵ نفر اعضا تشکیل جلسه داد.
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی در آغاز این نشست آقایان دکتر جوان مجیدی ،مهندس کوسه غراوی ،مهندس الله دادی و مهندس مبصر به عنوان سخنرانان پیش از دستور در مواردی چون ضرورت تسریع در تعیین تعرفه خدمات مهندسی ، نیاز به انسجام کامل شورای مرکزی برای پیشبرد اهداف و نیاز به استفاده حداکثری از توان شورا برای تحقق برنامه ریزی های بلند مدت آن سخن گفتند .
در ادامه جلسه مهندس رجبی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به تشریح مفاد نامه اخیر خود به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تشکیل کارگروهی برای رفع ابهام در مواردی چون شیوه نامه های ابلاغی وزیر سابق ، تعرفه‌ها ، ارجاع ، شناسنامه فنی و ملکی و موارد مشابه پرداخت. به گفته وی در دیدار اخیر هیئت رئیسه شورا با دکتر مازیار حسینی معاون جدید مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی راه های تعامل هرچه بهتر شورای مرکزی و وزارتخانه بررسی و جمع بندی شد. رئیس شورای مرکزی با اشاره به اینکه کارنامه عملکرد این شورا در دوره فعلی وزین تر از گذشته است اظهار داشت: در حال حاضر بیش از هر زمان نیاز به وفاق داریم تا به کمک هم وحمایت وزارت محترم راه وشهرسازی ، سال سوم این دوره شورای مرکزی با موفقیت به انجام برسد.
در ادامه جلسه برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای مرکزی و نیز اعضای شورای انتظامی ، کاندیداها معرفی شدند که برای بررسی بیشتر تقاضای تنفس شد. بر اساس این گزارش پس از رایزنی های اعضای شورا تصمیم بر این شد تا انتخابات یادشده به یکی از جلسات آینده شورا موکول گردد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات